תהליך מכירה אופטימלי, טיפ מס' 1

על הפניית מטופלים למכוני צילום

(התיאורים בגוף הכתבה מצויינים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.)

כלל חשוב שישפר את כמות תוכניות הטיפול ואת הסיכויים להגדלת ההכנסות שלכם.

דעו שכשאתם מפנים מטופלים למכוני צילום חיצוניים (לאחר שערכתם בדיקה ראשונית), חלקם לא חוזר למרפאה מסיבות שונות, כגון: לא היה זמן ללכת, היו דברים יותר חשובים, הלכו לבדיקה במרפאה שיש לה ציוד צילום מתאים במקום וכו', לכן אם תקפידו על ההמלצה הבאה, תוכלו לצמצם את התופעה:

דאגו שהמטופל ישלם את מחיר הצילום אצלכם במרפאה במחיר מועדף, מה הכוונה?

הגיעו להסדר עם מכון הצילום למחירון מועדף\מופחת, כשההתחשבנות הכספית תעשה אחת לחודש מול המכון. ציינו בפני המטופל שהתשלום במרפאה מקנה לו מחירון מוזל לביצוע הצילום (בד"כ המחירון מוצג במכון, כך שזה יחזק את התחושה שקיבלו מחיר מועדף ובצדק!).

מטופל ששילם, רוב הסיכויים שגם ילך לבצע את הצילום, חשוב שההסדר יכלול בקשה שהצילום ימסר למרפאה ולא למטופל!כך, תוכלו לזמן את המטופל במועד אחר לבדיקה מקיפה (וגם יתאפשר לכם זמן נאות לעיין בצילום ולקבל תמונת מצב טרם הגעת המטופל), זה גם יראה יותר מקצועי בעיני המטופל כשתאמרו לו שאתם צריכים להקדיש זמן לעבור על הצילומים ולהכין תוכנית טיפול יסודית.

*מכוני הצילום לא אוהבים הסדרים כאלו, אבל יסכימו בלחץ קל שלכם.