חבר מביא חבר

חלק מהפתרונות שיגדילו את חוג המטופלים שלכם....

שימוש בהמלצה אישית הינו גורם משמעותי להרחבת מעגל המטופלים של מרפאת השיניים שלכם. אין תחליף להמלצה טובה המגיעה מפה לאוזן.

90-95 אחוז מהלקוחות המגיעים למרפאת השיניים , מגיעים באמצעות המלצות.

אז חשוב שתדעו....

טיפוח נכון של מאגר הלקוחות הממליצים שלכם יכול להניב לכם הרבה ,בהשקעה קטנה.

לקוח המגיע בעקבות המלצה, הינו לקוח שהסיכויים שיטפל  אצלכם גדולים במיוחד(אם עשיתם את כל השאר... בצורה נכונה).

כשהמטופלים נהנים לטפל אצלכם ,מרוצים מהשירות, ומהיחס האישי הם  יספרו וימליצו לחבריהם על המרפאה שלכם. ככל שתשאירו רושם טוב יותר, רמת ההמלצה והתלהבות תהיינה איכותיות יותר .לקוחות "מקושרים", יניבו בד"כ לקוחות רבים נוספים.


עסקים רבים משתמשים בשיטת "חבר מביא חבר"  ומעודדים המלצות בין חברים ומצ'פרים את הלקוחות הממליצים ,"אם תביא חבר- תקבל צ'ופר". התפיסה שלנו מתמקדת בכך שצריך לשמור את אותם העקרונות אך לממש אותם בצורה שונה, צורה המבדלת אתכם ויוצרת אצל המטופל שלכם את תחושת ה WOW. תחושת ה WOW  נוצרת אצל המטופל בשלב שהוא כבר לא מצפה לכלום, הוא כבר שילם על הטיפול או שסיים כבר את הטיפול, אין לו ציפיות  וכאן אתם נכנסים לתמונה.

"חבר מביא חבר״

רעיונות להגדלת חוג המטופלים שלכם :

*לכל לקוח ממליץ -שלחו גלויית "תודה"

*צרפו שובר הטבה  לטיפול במרפאה למטופל\לבני משפחתו ע"ס 100 ₪(מומלץ).

(ניתן להשיג מגוון גלויות "תודה" ,נוסחים ושוברי מתנה בחברת מדיקו)

ניתן לשנות\להגדיל את ערך ההטבה כפונקציה של כמות המטופלים המופנים!

באפשרותכם לבחור את צורת ההטבה ובלבד שתהיה מספיק אטרקטיבית!

 

חשוב להעניק הטבה שתתקשר לפעילות העסקית של המרפאה ,באופן זה אנו גם מודים למטופל שהפנה מטופל אחר למרפאתנו ובאופן נוסף אנו מקדמים "בדלת האחורית" את הפעילות העסקית של המרפאה בכך שקיימת האפשרות שגם המטופל וגם ובני משפחתו יגיעו לטיפול בעקבות הצ'ופר .

 

אפשר לתגמל גם את המטופל שהמליץ וגם את הלקוח הפוטנציאלי שהגיע בעקבות ההמלצה ולהעניק גם לו צ'ופר קטן כמו מברשת שיניים וכדומה.