מאמרים

  • רופאי השיניים הפרטיים מאותגרים כל הזמן‮, ‬כיצד להמחיש למטופלים שלהם מדוע הטיפול שהם מעניקים הוא ייחודי‮.מטופלים יבחרו לרוב ברופא השיניים שלהם בהתבסס על המלצה מחבר או בן משפחה ואפילו יעניקו להמלצה משקל רב יותר...

    קראו עוד
  • כיום, כשהלקוחות הפכו מתוחכמים יותר ובודקים חוות דעת נוספות לפני שהם מקבלים את ההחלטה הסופית שלהם, הם יבחרו בדרך כלל במקום שהרשים אותם יותר מהאחרים ושהצליח ליצור עבורם את התחושה לתמורה הגבוהה ביותר.אז מדוע שיעדיפו אותי?הבידול...

    קראו עוד
  • חלק מהפתרונות שיגדילו את חוג המטופלים שלכם....שימוש בהמלצה אישית הינו גורם משמעותי להרחבת מעגל המטופלים של מרפאת השיניים שלכם. אין תחליף להמלצה טובה המגיעה מפה לאוזן.90-95 אחוז מהלקוחות המגיעים למרפאת השיניים , מגיעים...

    קראו עוד
  • איך לשווק נכון את עצמכם מול המטופלים בהתייחס לתהליך הבדיקה ותוכנית הטיפול.תהליך קבלת המטופל לצורך בדיקה ותוכנית טיפול הוא קריטי בהחלטת המטופל אם להמשיך את הטיפול אצלך במרפאה.השיקולים של המטופל בבחירת המרפאה מסתמכים...

    קראו עוד
  • על הפניית מטופלים למכוני צילום

    (התיאורים בגוף הכתבה מצויינים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.)כלל חשוב שישפר את כמות תוכניות הטיפול ואת הסיכויים להגדלת ההכנסות שלכם.דעו שכשאתם מפנים מטופלים למכוני צילום חיצוניים (לאחר שערכתם בדיקה ראשונית), חלקם לא...

    קראו עוד
  • במציאות הקיימת כיום, מרפאת שיניים המעוניינת לקדם את הפעילות העסקית שלה , להבליט את היתרונות שלה, להוסיף מטופלים למאגר הלקוחות, לשמר את הלקוחות הקיימים ולמצות את הפוטנציאל שלה, היא חייבת להתמקד בשיווק הפנימי והחיצוני...

    קראו עוד